Meer mogelijkheden voor werken in de Cloud met Office 365

Sinds kort is Brisk ICT Microsoft Cloud Essentials partner geworden. Concreet houdt dit in dat wij nu alle Online Cloudservices van Microsoft kunnen en mogen leveren. Zo kunnen wij onze klanten ook bij de realisatie van Microsoft Cloud diensten voorzien van het juiste advies en ondersteuning.

De vraag naar Cloud diensten neemt steeds meer toe, ook wij merken dat. Die toename is niet vreemd, gezien de vele (financiƫle en praktische) voordelen. Zo is er minder investering in hardware nodig, wordt er altijd gewerkt met de meest recente software versies en wordt meer flexibiliteit geboden. U betaalt bijvoorbeeld alleen voor de software die u ook daadwerkelijk gebruikt. Ook kosten ten aanzien van onderhoud nemen af.

Met het Cloud Essentials partnerschap bieden wij nu naast onze eigen online werkplekoplossing iKantoor ook het standaard Microsoft 365 product om organisaties te helpen bij de migratie naar de cloud.

Logo microsoft office 365 websiteMicrosoft Office 365Microsoft Office 365
Met Microsoft Office 365 worden de populairste productiviteits- en samenwerkingsprogramma’s van Microsoft online aangeboden. Microsoft Office 365 werkt naadloos samen met de programma’s die u al kent: Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel en Microsoft PowerPoint.

Microsoft Office 365 biedt toegang tot e-mail, documenten, contactpersonen en agenda’s. En dat op bijna elk apparaat, op bijna elke locatie, on- en offline. Het laat u werken waar en wanneer u maar wilt, zodat u direct kunt reageren op belangrijke vragen van collega’s of klanten.

iKantoor_logo2Online werkplekoplossing iKantoor
Met de online werkplekoplossing van Brisk ICT, iKantoor, maakt u gebruik van een professionele werkplek via het internet. Van e-mail, de standaardapplicaties tot en met uw eigen specifieke branche- en/of bedrijfsapplicaties.

Gebruikers hebben de beschikking over een gebruiksvriendelijke desktopomgeving en de netwerktechnologie erachter is vergelijkbaar met een traditioneel netwerk. Het verschil? U heeft alles uitbesteed zodat u zich volledig kunt richten op uw core-business.

Uw medewerkers worden tijdens kantooruren ondersteund door de iKantoor helpdesk en het systeembeheer plus een betrouwbare backup wordt volledig voor u verzorgd.

Benieuwd naar de mogelijkheden en voordelen?
Verhuizen naar de cloud is niet voor iedere organisatie altijd lonend. Welk product en welke werkwijze het beste is, stemmen we dan ook af op de wensen en situatie van de klant. Wilt u weten wat de voordelen voor uw organisatie kunnen zijn? Neem dan contact met ons op.

Bron: Brisk ICT

Overzicht merken
Alles werkt samen
Google+