Vacature: Service & Support Medewerker

Brisk ICT is een betrokken ict-partner voor Noordelijke MKB organisaties die hoge eisen stellen aan hun werkplekautomatisering. Door deze functioneel, veilig en beheersbaar te maken en de nieuwste technologieën te implementeren zorgen wij voor een ict omgeving voor vandaag en morgen.

Met een stabiele kern van zo’n 30 IT professionals zijn wij vanuit de stad Groningen actief met onze service en expertise. Wij installeren en beheren netwerken en eindgebruikerssystemen. Hierover adviseren wij onze klanten ook: van werkplek-, telefonie-, wifi- tot en met vergaderoplossingen.

Het leveren van de hard- en software, (private)clouddiensten, systeem- en werkplekbeheer, helpdesk alsook het uitvoeren van ict projecten behoren tot onze dienstverlening. Als full-service ict-partner ondersteunen wij meerdere technologie platformen waaronder Microsoft en Apple. Dit zorgt voor een optimale systeemintegratie.

Voor uitbreiding van Service & Support team zijn wij op zoek naar:

Service & Support Medewerker
“Dankzij jou blijven mens en organisatie in beweging.”

Jouw rol:

Voor mens en organisatie zijn ict problemen of een ontbrekende functionaliteit de grootste ergernis tijdens het werk. Een goed en doordachte werkplekautomatisering is een complex geheel van technologieën. Problemen en gebruikswensen zijn een gegeven, maar mogen nooit tot stilstand leiden.

Gebruikers vertrouwen op jou als ict professional om bij hapering, een gemaakte fout of verstoring weer snel en veilig verder te kunnen werken. Dankzij jouw rol binnen ons Service & Support team blijven mensen en organisaties in beweging en kunnen zij optimaal gebruik maken van de computerwerkplek, telefonie, wifi tot en met de digitale vergaderoplossing.

De functie:

Als Service & Support Engineer gebruik jij jouw technische kennis en soft skills om het probleem van de klant te begrijpen en ervoor te zorgen dat deze een positieve ‘klantenervaring’ heeft en zijn probleem opgelost gaat worden. Je bent verantwoordelijk voor het managen van serviceaanvragen (problemen, wensen/vragen). Dit doe je door ze zelf te beantwoorden, ze op te oplossen of te escaleren.

Wij vragen en bieden jou:

Ben jij een ervaren of startende systeem-/netwerkbeheerder op MBO+ niveau met ervaring of gedegen kennis van Windows Server, Microsoft 365 of routers/firewalls? En heb jij service hoog in het vaandel staan? Dan vind je bij ons de ict baan die bij jouw past met veel ruimte om je verder te ontwikkelen.

Wij bieden jou een functie van Service & Support Engineer met veel klantcontacten binnen een stabiel en gezond bedrijf met een open, informele bedrijfscultuur en enthousiaste ICT vakgenoten. Brisk ICT heeft ruimte voor zowel ervaren als startende professionals. Naast een plezierige werkomgeving kun je rekenen op een prima beloning met bonus- en pensioenregeling, 28 vakantiedagen en werk voor onbepaalde tijd. Interesse in deze vacature? Stuur een mailtje naar vacature@brisk-ict.nl