Service & Support Engineer

Kantoorautomatisering is altijd een middel, geen doel. Het is een middel waarmee medewerkers beter en
plezieriger hun werk kunnen doen. En kunnen samenwerken. Met collega’s, klanten en samenwerkingspartners.
Brisk ICT biedt haar klanten het volledige pakket in ict-oplossingen:

  • Hard- & software: leveren, installeren en servicen van apparaten, servers, (mobiele) devices en
    applicaties. Als full-service-leverancier is Brisk ICT merkonafhankelijk. Daarnaast zijn we Apple
    Authorised Reseller. Die combinatie is een garantie voor optimale systeemintegratie.
  • Systeembeheer: verzorgen van het complete ict-beheer of ondersteunen van het eigen systeembeheer
    van organisaties. De omvang en de precieze invulling van het ict-beheer stemmen we zorgvuldig af op
    de klantwens, de ict-omgeving en het budget.
  • Serviceproviding: dienstverlenen op het gebied van internet en e-mail in de vorm van online
    werkplekken, online dataopslag, webhosting, oplossingen op het gebied van e-mailverkeer,
    bestandsuitwisseling en anti-spam.

Met een stabiele kern van zo’n 18 medewerkers zijn we vanuit de stad Groningen actief door heel Noord-
Nederland. De portfolio van Brisk ICT sluit naadloos aan bij de ict-behoefte van het middenbedrijf. Daarnaast
bieden we ook toegankelijke en betaalbare dienstverlening aan het kleinbedrijf vanaf ongeveer drie medewerkers.
In verband met toenemende activiteiten zijn wij op zoek naar:

Service & Support Engineer
“allround ICT enthousiast voor helpdesk en reparatiedienst”

Brisk ICT is op zoek naar een enthousiaste en technische collega. Ben jij servicegericht, communicatief,
analytisch, nieuwsgierig met een actieve houding en ben je niet bang om een soldeerbout te hanteren plus gek op
Apple? Dan hebben wij de functie voor jou!
In de functie van Support & Service Engineer werk je vanuit de helpdesk en ben je het aanspreekpunt
voor klanten met technische vragen over reparaties, storingen en onderhoud. Je werkt nauw samen met onze
Technisch Consultants om onze klanten zo optimaal te kunnen bedienen. Dankzij je analytisch denkvermogen
kan je snel in kaart brengen wat er moet gebeuren en vertaal je dit door naar een adequate afhandeling.
Gelijktijdig weet je de juiste prioriteiten te stellen en, indien noodzakelijk, informeer je collega’s of klanten over de voortgang.
Technische vraagstukken handel je klantvriendelijk af ten einde een hechte relatie te waarborgen. Je weet je
staande te houden in een hectische omgeving op kantoor waar geen dag hetzelfde is. Als Service & Support
Engineer ben je onder meer verantwoordelijk voor het:

  • zelfstandig aannemen, inventariseren en oplossen van vragen (1e en 2e lijns helpdeskvragen);
  • efficiënt en resultaatgerichte reparatiedienst;
  • zorgdragen voor een correcte afhandeling;
  • bewaken van doorlooptijden;
  • onderhouden van contacten met klanten en leveranciers.

Brisk ICT vraagt:

  • afgeronde opleiding MBO niveau 4 of HBO Informatica / Elektronische Informatietechniek;
  • enkele jaren relevante werkervaring binnen een vergelijkbare omgeving;
  • analytisch denkvermogen;
  • zelfstandig kunnen werken;
  • organisatietalent / teamplayer en goede communicatieve vaardigheden;
  • stressbestendigheid;
  • algemene ICT hardware kennis van zowel Apple als Windows hardware en besturingssystemen;
  • specialist in Apple producten en toepassingen;
  • technische Apple certificaten (ACTC) of bereid deze te halen.

Brisk ICT biedt:
Een zelfstandige functie binnen een stabiel en gezond bedrijf met een open, informele bedrijfscultuur en
enthousiaste ICT vakgenoten. Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en verantwoordelijkheden uit te
breiden. Naast een plezierige werkomgeving kan je rekenen op een marktconforme beloning en een contract voor
onbepaalde tijd.
Voor sollicitatie of meer informatie over deze vacature kan contact opgenomen worden met Patrick Oomkes via
het emailadres vacature@brisk-ict.nl.
Reageren op deze vacature is mogelijk zolang deze op onze website is gepubliceerd.

Overzicht merken
Alles werkt samen
Google+