Storingsdienst

Brisk-ICT

Om de continuïteit van uw ict omgeving te waarborgen, monitoren wij continu alle calamiteiten op het iKantoorplatform. Mocht u desondanks toch een ernstige storing ervaren, dan kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de helpdesk.

Heeft u buiten reguliere openingstijden een ernstige storing waardoor het merendeel van de systeemgebruikers haar standaard werkzaamheden niet meer uit kan voeren, neem dan contact op met onze storingsdienst.

Storingsdienst Brisk ICT
+31 (0) 50 800 91 13

Storingsdiensturen
maandag t/m vrijdag: 17:00 – 20:00
zaterdag en zondag: 8:00 – 13:00

  • Voor het gebruik van de storingsdienst brengen wij kosten in rekening.
  • Geen kosten worden in rekening gebracht voor meldingen m.b.t. iKantoor. De storingsdienst daarvoor is inbegrepen bij de prijs van iKantoor.
  • Tijdens de storingsdienst geldt voor de reactiesnelheid: binnen 15 minuten wordt de oproep beantwoord en gestreefd wordt om binnen 30 minuten een remote verbinding tot stand te brengen voor analyse van het probleem.
  • De storingsdienst is alleen bedoeld voor het melden van een calamiteit, dus niet voor overige problemen en vragen. Hiervoor kunt u terecht bij onze reguliere helpdesk tijdens kantooruren.